Fyll inn e-postadresse og telefonnummer, så kontakter vi deg så raskt som mulig.
Smartout gir din bedrift et oversiktlig og nyttig system for å administrere alle aspekter av virksomheten, fra oppgaveadministrasjon og prosess-onboarding til ansattes utdanning og planlegging av bemanning.
Er en modul som hjelper bedrifter med å administrere sine arbeidsrelaterte rutiner ved å dele de opp i oppgaver og deloppgaver som tildeles ansatte basert på deres avdelinger og roller. Du kan også lage sjekklister for dine ansatte og følge opp om rutinene blir gjennomført.
Tilbyr en onboarding-modul som effektiviserer opplæring av ansatte ved å la bedrifter lage skreddersydde opplæringsrutiner for nye og eksisterende ansatte. Modulen tilpasser seg hver enkelt ansatts rolle, og tilbyr spesifikk informasjon og oppdrag.
Er en modul med rapporteringsverktøy som gjør bedrifter i stand til å kontrollere rutiner, registrere avvik og utføre temperaturkontroll. Du kan enkelt produsere sjekklister for vernerunder eller andre rutiner. Den fungerer som en kunnskapsbase for selskapet, lagring av administrative dokumenter, lovpålagte rutiner og prosedyrer.
Tilbyr en fellesskapsmodul som fungerer som en kommunikasjonsplattform for bedriftsansatte, slik at de kan kommunisere i grupper eller direkte med hverandre. Modulen gir også snarveitilgang til viktig informasjon som dokumenter, rapporter, oppgavestatusoppdateringer og relevant innsikt.
Er en modul i beta versjon som hjelper bedrifter med å administrere varelageret sitt ved å gi en oversikt over produktinformasjon, lagerstyring og menyopprettingsmuligheter.
Tilbyr en oversiktlig og enkel modul for turnus, rotasjoner og tidsplaner og fungerer som et bemanningsverktøy. Modulen gir også rapporter om lønn, kostnad vs. time- og dagsinntekt. Skiftplan gir intuitivt både ansatte og ledelse full kontroll over alle arbeidslister
Smartout er en innovativ alt-i-ett løsning for ulike bransjer som gir deg effektive verktøy for både drift og ledelse.