Fyll inn e-postadresse og telefonnummer, så kontakter vi deg så raskt som mulig.
Smartout er et system bygget for å romme helheten i din bedrift. Målet er å sikre effektiv drift og struktur for din bedrift
Smartout forenkler hverdagsoppgavene ved å integrere oppgavetildeling med umiddelbar rapportering, noe som gir en sømløs overgang fra planlegging til handling. Dette systemet sikrer at alle ansatte er oppdatert på sine oppgaver for dagen og at fremdriften lett kan spores. Ved å ha alle oppgaver og forventninger klart definert, reduseres forvirring og tidsbruk på administrasjon, noe som lar teamet fokusere mer på kundenes opplevelse og mindre på papirarbeid.
I “Dagen min” blir viktig daglig informasjon delt og bekreftet av de ansatte ved starten av hver vakt. Dette sikrer ikke bare at alle er informert om dagens prioriteringer, men også at rutiner og sjekklister blir gjennomgått og fullført før vaktens slutt. Denne ansvarlighets-mekanismen styrker teamets engasjement og sikrer at alle nødvendige forberedelser er på plass for å levere topp service hver dag.
Smartouts lagerhåndtering tilbyr tilgjengelig innsikt i lagerstatus og produktinformasjon, noe som er avgjørende for å opprettholde en effektiv drift. Lagerhåndteringsfunksjonene bidrar til redusert svinn og hjelper de ansatte med å bygge opp sin produktkunnskap på samme tid. Dette gjør vi ved å oversiktlig tilby detaljert informasjon om ingredienser og drikkevarer i appen, slik at de ansatte kan tilby bedre anbefalinger og forbedre den samlede kundeopplevelsen.
Her kan du lese mer om Smartout sine moduler!
Smartout er en innovativ alt-i-ett løsning for ulike bransjer som gir deg effektive verktøy for både drift og ledelse.