Fyll inn e-postadresse og telefonnummer, så kontakter vi deg så raskt som mulig.
Medarbeiderne er din aller viktigste ressurs, la Smartout gjøre det enklere for dere å levere førsteklasses service!
Prøv gratis i 30 dagerSmartout forenkler hotelladministrasjon med et oversiktlig oppgavesystem, noe som hjelper ledere og medarbeidere å bevare oversikten selv i de travleste perioder.
Smartout tilbyr en omfattende HR-modul for onboarding og kontinuerlig opplæring av ansatte. Tilpass opplæringsmoduler for å sikre at alle ansatte har kunnskapen som kreves for at dere sammen skal nå felles mål
Samle all kommunikasjonen i bedriften på ett sted for å gjøre det enklere for ledere og ansatte. Smartout gir deg muligheten til å enkeklt skreddersy kommunikasjonen til riktig gruppe eller person.
Full oversikt over booking, tidsplaner og oppgaver.
Hold teamene dine koordinert og informert.
Enkelt og oversiktlig å sette opp turnus og vaktlister.
For Optima Bad har det vært en perfekt løsning å ta i bruk Smartout i sin daglige drift. Dette innovative systemet har forbedret arbeidsflyten betydelig for de ansatte og bedriftens daglige leder, Erik Olstad.
“Smartout skiller seg ut som en alt-i-ett løsning som faktisk fungerer, og vi har hatt stor nytte av spesielt skiftplanleggeren, opplæringsmodulen og gode gjøremålslister. Appen er laget for å optimalisere rutiner, opplæring, gjøremålslister, ansatt-kommunikasjon via chat, og sikre overholdelse av helse-, sikkerhets- og miljøstandarder (HMS). Det å ha alt dette i et fungerende system som er lett å bruke, gjør det til et uunnværlig verktøy for Optima Bads drift”, ifølge Erik.
Les mer om Optima Bads bruk av Smartout her!
Smartout er en innovativ alt-i-ett løsning for ulike bransjer som gir deg effektive verktøy for både drift og ledelse.