Fyll inn e-postadresse og telefonnummer, så kontakter vi deg så raskt som mulig.
Med Smartout digitaliserer vi de fleste prosessene som gir deg økt effektivitet og kontroll.
Prøv gratis i 30 dagerDet er enkelt å ha kontroll på lønnsstyring i Smartout, og enkelt å følge opp timeføringen til de ansatte. Stemplingsur er integrert i appen, og man kan stemple inn og ut på kundenivå!
Lag bemanningsplaner, utform vakttyper og fordel vakter enkelt i Smartout. Vårt vaktmarked gjør det også enkelt for ansatte å bytte aktuelle vakter.
Smartout tilbyr en integrert opplæringsmodul som sikrer at nytt personale raskt blir produktive med tilpassbare opplæringsplaner som reflekterer siste praksiser og prosedyrer.
Lag intuitive rutinelister og hold oversikt over hva som er gjort.
Enkelt å registrere avvik i app under/etter vakt.
Hold teamet ditt koordinert og informert.
For Optima Bad har det vært en perfekt løsning å ta i bruk Smartout i sin daglige drift. Dette innovative systemet har forbedret arbeidsflyten betydelig for de ansatte og bedriftens daglige leder, Erik Olstad.
“Smartout skiller seg ut som en alt-i-ett løsning som faktisk fungerer, og vi har hatt stor nytte av spesielt skiftplanleggeren, opplæringsmodulen og gode gjøremålslister. Appen er laget for å optimalisere rutiner, opplæring, gjøremålslister, ansatt-kommunikasjon via chat, og sikre overholdelse av helse-, sikkerhets- og miljøstandarder (HMS). Det å ha alt dette i et fungerende system som er lett å bruke, gjør det til et uunnværlig verktøy for Optima Bads drift”, ifølge Erik.
Les mer om Optima Bads bruk av Smartout her!
Smartout er en innovativ alt-i-ett løsning for ulike bransjer som gir deg effektive verktøy for både drift og ledelse.