Nysgjerrig på hvordan Smartout kan hjelpe deg?

Fyll inn e-postadresse og telefonnummer, så kontakter vi deg så raskt som mulig.

Takk! Vi vil kontakte deg snart.
Eventer

Hold oversikten i alle ledd

Vi vet hvor mye det er å tenke på når du arrangerer et event. Med Smartout kan du ta kontroll over driften og gjøre adminarbeidet enkelt og automatisert, slik at du kan fokusere på det du er best på!

Prøv gratis i 30 dager

TO DO

  • Effektiv planlegging og trygg gjennomføring

    Sørg for at alle oppgaver og detaljer rundt sikkerhet for arrangementet er tatt hånd om. Lag sjekklister, deleger oppgaver, og følg opp dette enkelt i appen.

  • Rask opplæring

    Gjør det enklere enn noen gang å ansette nye og få de raskt ombord. Smartout gir deg muligheten for sømløs integrering av gjøremål og opplæring.

  • Kommunikasjon

    Samle all kommunikasjon i bedriften på ett sted. Ivareta gjestenes opplevelse med god kommunikasjon og rask respons i appen.

Nøkkelfunksjoner for Eventer

Lager og Logistikk - Optima Bad bruker Smartout

For Optima Bad har det vært en perfekt løsning å ta i bruk Smartout i sin daglige drift. Dette innovative systemet har forbedret arbeidsflyten betydelig for de ansatte og bedriftens daglige leder, Erik Olstad.

“Smartout skiller seg ut som en alt-i-ett løsning som faktisk fungerer, og vi har hatt stor nytte av spesielt skiftplanleggeren, opplæringsmodulen og gode gjøremålslister. Appen er laget for å optimalisere rutiner, opplæring, gjøremålslister, ansatt-kommunikasjon via chat, og sikre overholdelse av helse-, sikkerhets- og miljøstandarder (HMS). Det å ha alt dette i et fungerende system som er lett å bruke, gjør det til et uunnværlig verktøy for Optima Bads drift”, ifølge Erik.

Les mer om Optima Bads bruk av Smartout her!

Smartout

Smartout er en innovativ alt-i-ett løsning for ulike bransjer som gir deg effektive verktøy for både drift og ledelse.

Referanser

Tilbakemelding
fra kunder