Nysgjerrig på hvordan Smartout kan hjelpe deg?

Fyll inn e-postadresse og telefonnummer, så kontakter vi deg så raskt som mulig.

Takk! Vi vil kontakte deg snart.
Nyheter

Restauranter - Smartout bransjer

July 2, 2024
Smartout

I restaurantbransjen er effektivitet og struktur nøkkelen til suksess, spesielt når det kommer til håndtering av høysesonger og store arrangementer. Smartout har utviklet en rekke verktøy og moduler som passer perfekt til denne bransjens unike behov, og har spesielt fokus på rask og effektiv onboarding av nye ansatte.

Effektiv onboarding og opplæring

Smartout forenkler onboarding-prosessen ved å tilby digitale opplæringsmoduler som er lett tilgjengelige gjennom appen. Nye ansatte kan raskt lære seg nødvendige rutiner og standarder, noe som sikrer en rask overgang til arbeidsplassen. Dette er spesielt verdifullt i restaurantbransjen hvor hurtig opplæring er essensielt for at nyansatte kan levere kvalitetsservice.

Vaktplanlegging og administrasjon

Med Smartout kan restauranter effektivt planlegge vakter, administrere ansattes tilgjengelighet, og håndtere skiftbytter direkte fra en oversiktlig plattform. Dette hjelper ledelsen med å sikre at restauranten alltid har tilstrekkelig bemanning, og gjør det enkelt å tilpasse seg endringer i siste liten. I tillegg har systemet integrerte løsninger for tillegg som kan legges til vakttypene (forskjellige funksjoner som ansatte har) du ønsker.

Avviksregistrering og HMS

Smartout tilbyr enkel avviksregistrering, som er kritisk i et miljø hvor helse, sikkerhet, og miljø (HMS) står i fokus. Ansatte kan raskt rapportere eventuelle problemer, og ledere kan umiddelbart ta tak i disse, noe som bidrar til å opprettholde et sikkert og funksjonelt arbeidsmiljø. Med appen kan du enkelt tildele en oppgave til en ansatt om å ta tak i avviket, eller du kan kommunisere om avviket direkte til de det gjelder.

Lagerstyring

Varelageradministrasjon er en annen sterk side ved Smartout, hvor restauranter kan få full oversikt over lagerstatus, optimalisere bestillinger og redusere svinn. Dette systemet støtter en kostnadseffektiv drift og hjelper restauranter med å håndtere inventar mer effektivt.

Gjennom disse funksjonene viser Smartout hvordan moderne teknologi kan integreres for å forbedre daglig drift i restaurantbransjen. Til syvende og sist handler det om å gi gjestene en god opplevelse i din restaurant, og det kan Smartout hjelpe deg med.

Nysgjerrig? Ta kontakt for en uforpliktende prat eller Book en demo.

Den nye hjemskjermen

Man får nå direkte tilgang til modulene fra hjemskjermen i en oversiktlig liste, og kan derfra enkelt navigere seg videre i appen. Denne nye hjemskjermen skal gjøre det enklere å gå direkte til modulen man ønsker, og var en av flere funksjoner våre kunder ønsket seg. Vi tror at med dette utsnittet blir det enda litt enklere for nye brukere av Smartout å navigere seg rundt.

Hjem meny
Timeplan

Personlig navigasjon

Med Smartout 1.0 får man også mulighet til å redigere en personlig navigasjon! Dette lar deg legge til funksjoner til en quick-access meny tilgjengelig på hjem-skjermen, og kan skreddersys til å passe akkurat din rolle. Velg enkelt ut funksjoner fra de forskjellige modulene, og legg de til i denne menyen.

Ansatte på forskjellige nivåer og i forskjellige bedrifter har ulike behov for hvilke funksjoner som er viktigst. Derfor ønsker vi å gjøre det så enkelt som mulig for kundene å kunne justere dette selv. Det vil bli vist en demonstrasjon av hvor enkelt dette gjøres senere i juni!

Navigasjonsutvikling sammen med kundene

Det er mange bedrifter som skryter på seg at de samarbeider med kunder, og at de får være med på å utvikle systemet med sine tilbakemeldinger. Vi i Smartout ønsker å vise at vi får til dette i praksis, og at vi ser viktigheten av denne interaksjon for å bygge det beste Saas-systemet på markedet.

Tidligere i vår fikk vi tilsendt en forespørsel fra Jørn i Wrightegaarden. På bilde ser du at Jørn har tegnet inn selv hvordan han skulle ønsket pilene, slik at han lettere kunne navigere mellom ukene når han legger opp skift. Dette var vi selvfølgelig enig i at var en god løsning.

Jørn er fornøyd med løsningen, og vi i Smartout er glade for å ha engasjerte kunder! Sammen med de bygger vi det beste systemet vi kan, og gir den høyeste verdien til våre kunder.

date

Nye funksjoner

skape kontroll

Allsidige kontrollister

Våre nye kontrollister er designet for å dekke alt fra brannvernrunder til temperaturkontroller. Dette gjøres fra samme meny, og er lett tilgjengelig via “utfør” menyen. Her kan du legge inn alle kontrollene du trenger, og hvor ofte de skal gjøres.  

Optimalisert vaktplanlegging

Med Smartout 1.0 er vaktmarkedet fullt operativt! Det finnes under “timeplan” fra hjemskjermen, og gjør det enklere for ansatte å finne og søke på åpne vakter. Det skal redusere administrasjonen for ledere som slipper å tviholde på all kommunikasjon av vakter – og de ansatte kan ytre sin interesse for de ledige vaktene!

calendar

Forenklet avviksregistrering

I den nye utgaven av avviksregistrering i Smartout får du en mer ryddig og oversiktlig funksjon. Den skal gjøre terskelen så lav som mulig for at alle på jobb kan fylle inn avvik de ser på jobb, og bidra til et positivt arbeidsfellesskap. Du som leder får se alle registrerte avvik samlet på én plass, og kan vurdere tiltak deretter.

Nytt opplæringsdesign

Opplæringsmodulen har fått et ansiktsløft og vi har gjort det enklere å skille mellom forskjellige typer opplæring. Noen ting må man vite, andre ting er fint å vite og noen ting er pålagt. Sammen med brukermanualene er disse samlet under “Opplæring”, og her kan du enkelt legge inn dine digitale opplæringsressurser. Du kan fortsatt enkelt velge å legge opp rutiner og andre oppgaver som “opplæring” for ansatte, og de vil da dukke opp her. I tillegg jobber vi iherdig med å utvikle en ny og banebrytende funksjon for opplæringsmodulen! Men, mer informasjon om denne kommer når den er klar ...

Training

Oppdatert sjekklisteoppfølging

I den nye stemplingsur-funksjonen kan man ved endt vakt enkelt legge til et avvik fra vakten i samme slengen – veldig praktisk! I tillegg til dette gjør vi det enklere enn noen gang å verifisere at alle har utført dagens tildelte oppgaver – men dette viser vi først på webinaret 26. juni!

Se selv hvordan Smartouts funksjoner kan forenkle driften din!

Hovedfokuset på webinaret 26. juni er å vise hvordan Smartouts funksjoner kan forenkle hverdagen i din bedrift, og sikre god drift. Vårt mål er å skape en digital modul-basert plattform for service-fokuserte bedrifter som skal hjelpe de med å følge opp sin drift bedre. Derfor inviterer vi alle til webinar 26. juni med visning av den nye 1.0 versjonen, og vi håper å se deg der.

Meld deg på webinaret her!

Funksjoner

Smartouts funksjoner

Smartout

Smartout er en innovativ alt-i-ett løsning for ulike bransjer som gir deg effektive verktøy for både drift og ledelse.