Nysgjerrig på hvordan Smartout kan hjelpe deg?

Fyll inn e-postadresse og telefonnummer, så kontakter vi deg så raskt som mulig.

Takk! Vi vil kontakte deg snart.
Nyheter

Smartouts Skiftplanlegger

December 8, 2023
Smartout

Smartouts vaktlistemodul gir deg verktøyene du trenger for å strømlinjeforme arbeidsplanleggingen. Denne modulen er hjertet i effektiv organisering av arbeidsstyrken i Smartout, og gir muligheten til å opprette klare og strukturerte vaktliste. Det intuitive grensesnittet gir både ledelse og ansatte full kontroll over vaktfordelingen, og vaktlistemodulen tilbyr enkel og effektiv administrasjon av arbeidsplanene dine.

Enkel turnuslegging

Smartouts skiftplanlegger gir deg en sømløs ressurs for å håndtere turnusutfordringer. Den intuitive funksjonaliteten forenkler administrasjonen av rotasjoner, tidsplaner, avdelinger og grupper. Med dette verktøyet har ansatte og ledelse en oversikt over arbeidsplaner, og det blir enkelt å tilpasse og administrere turnuser skiftplanlegger gir deg den nødvendige kontrollen for å opprettholde en effektiv og strukturert arbeidsflyt. Uansett om det er behov for å tilpasse en skiftplan på kort varsel eller optimalisere en langsiktig turnus, gir Smartouts skiftplanlegger deg presisjonen og fleksibiliteten du trenger for å håndtere turnusadministrasjonen effektivt.

Definerte vakttyper

Med Smartout kan bedrifter opprette spesifikke vakttyper som reflekterer de unike kravene og oppgavene assosiert med ulike skift. Dette sikrer at ansatte er fullt informert om forventningene til deres vakt og bidrar til en mer strukturert og effektiv drift. Disse typene inneholder også en dedikert liste med rutiner som er relevant for denne stillingen. På denne måten sikrer du at de riktige folkene har den riktige oppgaven lett tilgjengelig i systemet.

Nyttige innsikter

I Smartouts timeføringssystem har du full oversikt over de ansattes stemplingsvaner. Den inkluderer et rapporteringssystem som gjør at de ansatte må legge inn kommentarer dersom de stempler inn for sent eller jobber overtid. På denne måten sikrer du at du beholder oversikt over stemplingsvanene til de ansatte, og samler enkelt inn informasjon om eventuelle avvik.

Smartouts vaktlistemodul gir deg en helhetlig løsning for å håndtere arbeidsplaner på en oversiktlig måte så du slipper å knote med excel, og sikrer optimal fordeling av ressurser for bedriften. Les mer her og her om andre funksjoner i vaklistemodulen!

Den nye hjemskjermen

Man får nå direkte tilgang til modulene fra hjemskjermen i en oversiktlig liste, og kan derfra enkelt navigere seg videre i appen. Denne nye hjemskjermen skal gjøre det enklere å gå direkte til modulen man ønsker, og var en av flere funksjoner våre kunder ønsket seg. Vi tror at med dette utsnittet blir det enda litt enklere for nye brukere av Smartout å navigere seg rundt.

Hjem meny
Timeplan

Personlig navigasjon

Med Smartout 1.0 får man også mulighet til å redigere en personlig navigasjon! Dette lar deg legge til funksjoner til en quick-access meny tilgjengelig på hjem-skjermen, og kan skreddersys til å passe akkurat din rolle. Velg enkelt ut funksjoner fra de forskjellige modulene, og legg de til i denne menyen.

Ansatte på forskjellige nivåer og i forskjellige bedrifter har ulike behov for hvilke funksjoner som er viktigst. Derfor ønsker vi å gjøre det så enkelt som mulig for kundene å kunne justere dette selv. Det vil bli vist en demonstrasjon av hvor enkelt dette gjøres senere i juni!

Navigasjonsutvikling sammen med kundene

Det er mange bedrifter som skryter på seg at de samarbeider med kunder, og at de får være med på å utvikle systemet med sine tilbakemeldinger. Vi i Smartout ønsker å vise at vi får til dette i praksis, og at vi ser viktigheten av denne interaksjon for å bygge det beste Saas-systemet på markedet.

Tidligere i vår fikk vi tilsendt en forespørsel fra Jørn i Wrightegaarden. På bilde ser du at Jørn har tegnet inn selv hvordan han skulle ønsket pilene, slik at han lettere kunne navigere mellom ukene når han legger opp skift. Dette var vi selvfølgelig enig i at var en god løsning.

Jørn er fornøyd med løsningen, og vi i Smartout er glade for å ha engasjerte kunder! Sammen med de bygger vi det beste systemet vi kan, og gir den høyeste verdien til våre kunder.

date

Nye funksjoner

skape kontroll

Allsidige kontrollister

Våre nye kontrollister er designet for å dekke alt fra brannvernrunder til temperaturkontroller. Dette gjøres fra samme meny, og er lett tilgjengelig via “utfør” menyen. Her kan du legge inn alle kontrollene du trenger, og hvor ofte de skal gjøres.  

Optimalisert vaktplanlegging

Med Smartout 1.0 er vaktmarkedet fullt operativt! Det finnes under “timeplan” fra hjemskjermen, og gjør det enklere for ansatte å finne og søke på åpne vakter. Det skal redusere administrasjonen for ledere som slipper å tviholde på all kommunikasjon av vakter – og de ansatte kan ytre sin interesse for de ledige vaktene!

calendar

Forenklet avviksregistrering

I den nye utgaven av avviksregistrering i Smartout får du en mer ryddig og oversiktlig funksjon. Den skal gjøre terskelen så lav som mulig for at alle på jobb kan fylle inn avvik de ser på jobb, og bidra til et positivt arbeidsfellesskap. Du som leder får se alle registrerte avvik samlet på én plass, og kan vurdere tiltak deretter.

Nytt opplæringsdesign

Opplæringsmodulen har fått et ansiktsløft og vi har gjort det enklere å skille mellom forskjellige typer opplæring. Noen ting må man vite, andre ting er fint å vite og noen ting er pålagt. Sammen med brukermanualene er disse samlet under “Opplæring”, og her kan du enkelt legge inn dine digitale opplæringsressurser. Du kan fortsatt enkelt velge å legge opp rutiner og andre oppgaver som “opplæring” for ansatte, og de vil da dukke opp her. I tillegg jobber vi iherdig med å utvikle en ny og banebrytende funksjon for opplæringsmodulen! Men, mer informasjon om denne kommer når den er klar ...

Training

Oppdatert sjekklisteoppfølging

I den nye stemplingsur-funksjonen kan man ved endt vakt enkelt legge til et avvik fra vakten i samme slengen – veldig praktisk! I tillegg til dette gjør vi det enklere enn noen gang å verifisere at alle har utført dagens tildelte oppgaver – men dette viser vi først på webinaret 26. juni!

Se selv hvordan Smartouts funksjoner kan forenkle driften din!

Hovedfokuset på webinaret 26. juni er å vise hvordan Smartouts funksjoner kan forenkle hverdagen i din bedrift, og sikre god drift. Vårt mål er å skape en digital modul-basert plattform for service-fokuserte bedrifter som skal hjelpe de med å følge opp sin drift bedre. Derfor inviterer vi alle til webinar 26. juni med visning av den nye 1.0 versjonen, og vi håper å se deg der.

Meld deg på webinaret her!

Funksjoner

Smartouts funksjoner

Smartout

Smartout er en innovativ alt-i-ett løsning for ulike bransjer som gir deg effektive verktøy for både drift og ledelse.