Fyll inn e-postadresse og telefonnummer, så kontakter vi deg så raskt som mulig.
Beliggende langs bredden av Hjellevannet i hjertet av Skien sentrum, er Strøm Mat & Bar en restaurant som har omdefinert matopplevelsen med sitt fokus på enkelhet og global inspirasjon. Med en imponerende utsikt over Hjellevannet og en stor utendørs sitteplass som rommer omtrent 100 personer, tilbyr de en unik spiseopplevelse. Inne kan gjestene nyte restauranten, med eget vinrom, som har 70 sitteplasser og ytterligere 50 sitteplasser i vinterhagen, hvor det alltid er åpent for spontane besøk.
“I lang tid følte vi behovet for et digitalt verktøy som kunne hjelpe oss med de mange manuelle oppgavene som er en del av restaurantdrift. Mange av våre daglige rutiner, som krever dokumentasjon eller nødvendiggjør riktig sporing, ble håndtert på gammeldagse måter som involverte papir og permer,” sier Nathalie Nicholson, daglig leder av Strøm Mat & Bar.
Smartout dukket opp som løsningen på dette behovet. Nathalie forklarer hvordan Smartout lar dem tilpasse rutiner og oppgaver for personalet i sanntid. “Ledelsen kan nå motta sanntidsoppdateringer om status og tilbakemeldinger, noe som gir oss ikke bare mer effektiv drift, men også muligheten til å fokusere på våre kjerneområder,” legger hun til.
En av funksjonene som Strøm Mat & Bar har funnet nyttig, er varelagermodulen, som forenkler sporingsprosessen for lager og produktlokalisering. Denne tidsbesparende funksjonen effektiviserer også under servering, ved at de aktuelle produktene kan lokaliseres raskt etter bestilling.
Smartout har også vist seg nyttig for personalet ved å muliggjøre interne produktbeskrivelser/-kommentarer, spesielt for vinlisten. Den standardiserer også opplæringsprosessen for nye ansatte og gir dem, kombinert med opplæringsmodulen, tilgang til en digital brukerhåndbok og muligheten til å bygge en omfattende personalhåndbok.
En av funksjonene som Strøm Mat & Bar har funnet nyttig, er varelagermodulen, som forenkler sporingsprosessen for lager og produktlokalisering. Denne tidsbesparende funksjonen effektiviserer også under servering, ved at de aktuelle produktene kan lokaliseres raskt etter bestilling.
Smartout har også vist seg nyttig for personalet ved å muliggjøre interne produktbeskrivelser/-kommentarer, spesielt for vinlisten. Den standardiserer også opplæringsprosessen for nye ansatte og gir dem, kombinert med opplæringsmodulen, tilgang til en digital brukerhåndbok og muligheten til å bygge en omfattende personalhåndbok.
Nathalie nevner også at de nylig har byttet til Smartouts digitale skiftplanleggingsløsning, noe som har hjulpet dem med å spare penger og samle alle essensielle funksjoner som kontrakter, tidsregistrering, kostnadsrapportering og inn- og utstemplinger - alt på ett sted. Dette har gjort driften deres mer strømlinjeformet og effektiv.