Nysgjerrig på hvordan Smartout kan hjelpe deg?

Fyll inn e-postadresse og telefonnummer, så kontakter vi deg så raskt som mulig.

Takk! Vi vil kontakte deg snart.
Referanser

Om Wrightegaarden

I løpet av en intensiv sommersesong har Wrightegaarden i Langesund hatt over 20.000 gjester innenfor dørene, og over 60 ansatte i sving. I en pulserende restaurant- og konstertbransje er effektivitet og koordinering blant ansatte nøkkelen til suksess. Daglig leder, Jørn Akerhaugen, deler nå sin erfaring om hvordan Smartout har effektivisert og forenklet driften av Wrightegaarden, som inneholder en restaurant, flere barer og en stor konsertscene.

Jakten på bedre operasjonell effektivitet

Akerhaugen avslører at deres reise med Smartout begynte i jakten på bedre operasjonell effektivitet. "Vi ønsket bedre samarbeid blant våre ansatte og ønsket å digitalisere mange av de tidkrevende rutineprosessene", sier han. Smartout, som de kom over, tilbød akkurat det de trengte.

En av Smartouts mest imponerende funksjoner har vært dens evne til å forbedre samarbeidet blant de ansatte. Den gir et verktøy for sanntidskommunikasjon, oppgavefordeling og fremdriftssporing, og har tatt bort mye av friksjonen i arbeidsflyten. "Dette har ført til at teamet vårt arbeider mye mer sømløst sammen", bemerker Akerhaugen

Digitaliserte rutineprosesser funker!

Smartout har også digitalisert rutineprosesser, avviksrapportering og dagsaktuell informasjon til de ansatte. Dette har ikke bare redusert feil, men har også frigjort verdifull tid som nå kan fokuseres på kundeopplevelsen. "Vi kan være mye mer effektive nå," sier Akerhaugen, "og det gjør at vi kan fokusere ytterligere på kvaliteten på vår service."

Opplæring av nye ansatte pleide å være en tidkrevende affære, men Smartout har endret dette. Den tilbyr et brukervennlig grensesnitt og omfattende opplæringsmateriell, noe som har gjort det mye enklere for nye ansatte å komme opp i fart raskt. "Vi har klart å redusere opplæringstiden betydelig," legger han til.

Digitaliserte rutineprosesser funker!

Smartout har også digitalisert rutineprosesser, avviksrapportering og dagsaktuell informasjon til de ansatte. Dette har ikke bare redusert feil, men har også frigjort verdifull tid som nå kan fokuseres på kundeopplevelsen. "Vi kan være mye mer effektive nå," sier Akerhaugen, "og det gjør at vi kan fokusere ytterligere på kvaliteten på vår service."

Opplæring av nye ansatte pleide å være en tidkrevende affære, men Smartout har endret dette. Den tilbyr et brukervennlig grensesnitt og omfattende opplæringsmateriell, noe som har gjort det mye enklere for nye ansatte å komme opp i fart raskt. "Vi har klart å redusere opplæringstiden betydelig," legger han til.

Samling av systemer for veien videre

Akerhaugen oppsummerer sin erfaring med Smartout som svært positiv. Den har allerede vært med å endre måten de driver Wrightegaarden på, ved å forbedre den operasjonelle effektiviteten. Etter å ha brukt sommeren på å gjøre seg kjent med Smartout planlegger de nå å flytte vaktplanleggingen inn i Smartout sin modul «Schedule» og teste ut beta-versjonen av varelagermodulen, som er under utvikling. Dette vil gjøre at de har alle operative funksjoner i en og samme app, som både forenkler driften og samtidig gir dem en redusert totalkostnad. "Vi gleder oss til å utnytte systemet ytterligere inn mot og i neste sesong" sier han.